wtorek, 14 kwietnia 2015

To ja

Witajcie
Rany założyłam bloga !
Myślałam o tym od dłuższego czasu no i wreszcie nadszedł - NAJLEPSZY CZAS !


Mam 37 lat , męża i czwórkę dzieci. Mam też wiele zrealizowanych marzeń ale również wiele jeszcze czekających na realizację. Te czekające to raczej projekty niż marzenia. Chcę upiększać otoczenie w którym żyje moja rodzina.
Nie pracuję zawodowo, prowadzę dom i teraz również blog , pomagam w warsztacie samochodowym, który prowadzi Krzysztof (mój mąż).
Cieszę się z tego co mam (co dał mi Bóg) Zazdroszczę ludziom że wiedzą co chcą w życiu robić. Jestem osobą która czyje się dobrze we wszystkim co robi- pracując zawodowo byłam zadowolona teraz jestem w domu też jest mi dobrze.
Mam nadzieję że blog o który właśnie oglądasz pomoże mi odkryć moje pasje.
Pozdrawiam.
Renata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz