środa, 24 czerwca 2015

Ulubiony kolor




Dzisiejsze temat Uli to gratka  dla tych którzy robią świetnie zdjęcia, a zmora dla takich amatorów fotografii jak ja.
Wyzwanie to wyzwanie i trzeba stanąć na wysokości zadania.
Od Wielkanocy zakochana jestem w tym oto kolorze. Okazuje się że jest wszędzie ! Do końca nie zdawałam sobie z tego sprawy.
Dostałam na tym punkcie bzika.





BŁĘKIT






Błękit jest do ubrania

















do czytania




Jest w kuchni








 


W łazience

 
                                                                                                                                                                   





    W salonie



                                                   



Na tarasie. Pod tarasem 






UWIELBIAM GO !






8 komentarzy:

  1. To akurat ulubiony kolor mojej córki☺ mój jest mniej radosny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Renato! Żadna zmora fotograficzna Ciebie się nie trzyma! Bardzo fajnie, że tyle zdjęć umieściłaś! I dodatkowo pięknie wyszedł odcień błękitu. Oprócz mlecznika, lakieru, kubków, doniczek, zakosiłabym Ci różową skrzynkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz kilka drobiazgów, które chętnie bym widziała w swoich wnętrzach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Czasem kupuję rzeczy, które w danym momencie do niczego nie pasują, ale za jakiś czas gdy upodobania się zmieniają, znajdują swoje miejsce i schodzą ze strychu na salony ;-)

      Usuń